1982 - 2022 : 40 Χρόνια

 



Οκτώβριος 1982. Η Εταιρεία Θεάτρου Κρήτης ανακοινώνει την πρόθεσή της να δημιουργήσει μαθητικό θίασο. Μόνο 2 μαθητές από τα σχολεία της πόλης ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα αυτό. Έτσι με καθοδηγητή τον ηθοποιό Βασίλη Γκούστη ξεκινήσαμε ένα υπέροχο ταξίδι. Το ήθος, η  γνώση, η έμπνευση, η αγάπη γι αυτή τη θαυμαστή τέχνη που μας μεταλαμπάδευσε ο Βασίλης τότε, σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία, ήταν η κινητήριος δύναμη για να συνεχιστεί αυτό το ταξίδι 40 χρόνια.

40 δημιουργικά χρόνια. Θεέ μου, πώς πέρασαν τόσο γρήγορα…
Όμορφα χρόνια. Τι να πρωτοθυμηθώ… Θέατρο, ραδιόφωνο, τηλεόραση και πολλά πολλά άλλα, έχουν χαράξει τη μνήμη μου ανεξίτηλα.

Και οι συνοδοιπόροι… πολλοί και πολύτιμοι. 

Είναι τόσοι πολλοί εκείνοι που θέλω να ευχαριστήσω που φοβάμαι να αναφέρω ονόματα μη τυχόν και ξεχάσω κάποιους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και όλους… 

Τους δασκάλους μου στη σχολή, τους συμφοιτητές μου.

Τους συναδέλφους στο ραδιόφωνο, το θέατρο, την τηλεόραση.

Τους ανθρώπους του πνεύματος και της τέχνης της πόλης μας, αλλά και όλους εκείνους τους «εραστές της τέχνης», που αγωνίζονται για μια κοινωνία ομορφότερη.

Τους Πολιτιστικούς και Κοινωνικούς φορείς, θεατρικές ομάδες, τα μουσικά σχήματα και τις ομάδες χορού.

Όλα τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της Εταιρείας Θεάτρου Κρήτης και του  ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης, καθώς και τους αγαπημένους μου μαθητές στο παιδικό θεατρικό εργαστήρι και φυσικά τους γονείς τους για την εμπιστοσύνη τους.

Τη Νομαρχία Χανίων - Περιφέρεια Κρήτης Περιφερειακή Ενότητα Χανίων

Όλα τα μέλη των Δημοτικών Συμβουλίων του Δήμου Χανίων, καθώς και όλα τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της ΔΗΠΕΧ - ΚΕΔΗΧ - ΚΕΠΠΕΔΗΧ ΚΑΜ.

Τους φίλους δημοσιογράφους που στήριξαν κάθε μου βήμα.  

Όλους εσάς που δίνετε το παρόν σε κάθε προσπάθεια έκφρασης και δημιουργίας

Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου.
Τους γονείς μου και τα αδέλφια μου που φρόντισαν για τις σπουδές μου.
Την αγαπημένη μου σύζυγο Νίκη και τα αξιολάτρευτα παιδιά μου Μαρία, Νίκο και Αναστασία, που σε κάθε προσπάθεια είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν με την αγάπη τους και την…. υπομονή τους…

Σας ευχαριστώ…

Στο video : Μια μικρή αναδρομή σε αυτά τα 40 χρόνια με μερικές από τις πάμπολες υπέροχες αναμνήσεις